Sledite_denarju%21.html

Propaganda proti znanosti

Če bi bila teza o antropogenem ogrevanju zares znanstvena teorija, bi bila rešitev preprosta: ob nadzoru neodvisnih znanstvenikov bi preverili temeljne podatke o meritvah, metode za izračune trendov in po potrebi vse ponovno preračunali; toda surovi podatki so »izgubljeni«, založeni, nedostopni ... [409], [410], [411]

Če bi bila teza o antropogenem ogrevanju zares znanstvena teorija, bi se njeni tvorci potrudili najti ali ponovno zbrati surove podatke, iz katerih so svojo teorijo domnevno izvedli, in tako omogočili splošni znanstveni sferi, da naredi, kar je pri preverjanju teorij nujnost: da ponovi izračune, meritve, modele.

Ampak kot kaže interna komunikacija med nekaterimi »klimatskimi strokovnjaki« (da, njihova e-pošta je že spet pricurljala v javnost), bodo zagovorniki antropogenega ogrevanja raje lansirali obsežno reklamno kampanjo [412], »razširili« svojo prisotnost v javnosti; kot poroča Christian Science Monitor, naj bi za pomoč najeli celo Hollywood [413]. Poleg tega naj bi »pritisnili na« ameriško Nacionalno akademijo znanosti (NAS), da postane aktivnejša pri “pojasnjevanju podnebnih sprememb” ... [414]

Britanska vlada je naročila reklamne otroške pesmice, ki jih je uradni pooblaščenec za javne medije obsodil, ker »vsebujejo pretirane trditve o ogroženosti Britanije zaradi globalnega ogrevanja« [415], zato jih je morala vlada umakniti [416]. Kako je mogoče, se sprašujejo zagovorniki antropogenega ogrevanja, da Rupert Murdoch dovoli svoji Fox TV objavljati »skeptične« argumente? »Izobraziti« bi morali televizijske meteorologe in napovedovalce vremena (večina jih v tezo o antropogenih podnebnih spremembah ne verjame), še več, vsaka radijska ali TV-postaja v ZDA bi morala vsak dan objaviti vsaj eno vodilno novico o »podnebnih spremembah« [417]!

Č̌e je teorija o antropogenem ogrevanju znanstveno utemeljena in če naj bi neodvisne podatkovne baze potrjevale, da v centru Hadley danes nedostopnih podatkov niso potvorili tako, da bi potrdili svoje napovedi – zakaj je potem treba verodostojnost IPCC reklamirati kot pralni prašek ali jo celo vsiljevati?